ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Л. С. Мельничук Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, Україна
  • О. О. Хізніченко Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, Україна

Ключові слова:

конкурентоспроможність, конкурентні переваги, стратегія, управ-ління, підприємство, диверсифікаці, ефективність

Анотація

У статті розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємств, чинники, що сприяють та стримують її розвиток. Було розглянуто класифікацію та виділено чо-тири основні рівні конкурентоспроможності. Проведена систематизація зовнішніх та внутрішніх факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства. Розглянуто основні завдання напрями підвищення конкурентоспроможність.

Біографії авторів

Л. С. Мельничук, Чорноморський державний університет ім. Петра Могили

канд. екон. наук, старший викладач, кафедра економіки підприємства

О. О. Хізніченко, Чорноморський державний університет ім. Петра Могили

студентка 515 групи

Посилання

Галелюк М. М. Система управління конкурентоспроможністю машинобудування підприємства / М. М. Галелюк // Віс-ник економічної науки України. – 2008. – № 2.

Кузьмін О. Є. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства : [навч. посіб. для студ. спец. «Між-народна економіка»] / О. Є. Кузьмін, Н. І. Горбаль. – Львів : Компакт-ЛВ, 2005. – 304 с.

Балабанова Л. В. Управление конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга : [монографія] / Л. В. Бала-банова, А. В. Кривенко. – Донецк : ДонГУЭТ им. М. Туган-Барановского, 2004. – 147 с.

Бондаренко Г. С. Управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства : автореф. дис. … канд. еко-ном. наук : спец. 08.06.02 «Підприємництво, менеджмент та маркетинг» / Г. С. Бондаренко. – Харків, 2001. – 19 с.

Мансуров Р. Е. Об экономической сущности понятий «конкурентоспособность предприятия» и «управление конкуре-нтоспособностью предприятия» / Р. Е. Мансуров // Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – № 2(52). – С. 91–94.

Піддубний І. О. Управління міжнародною конкурентоспромож-ністю підприємства / І. О. Піддубний, А. І. Піддубна. – Харків : ВД «ІНЖЕК», 2004. – 264 с.

Журба І. О. Сутність і значення конкурентоспроможності підприємства / І. О. Журба, Ю. М. Коляденко [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua.

Довбенко В. І. Чинники підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств за умов глобалізації [Текст] // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2007. –№ 6(35). – С. 29–35.

Фатхутдинов Р. А. Управление конкурентоспособностью организации : [учеб. пособие] / Р. А. Фатхутдинов. – М. : Эксмо, 2004. – 544 с.

Конкурентоспроможність як складова економічної безпеки підприємства / О. О. Фальченко, Н. Б. Токарь // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Х. : НТУ «ХПІ». – 2013. – № 67(1040). – С. 156–158. Бібліогр.: 5 назв.

Літвінова Ю. О. Проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах / Ю. О. Літвінова // Управління розвитком. – 2012. – № 9. – С. 35–37.

Должанський І. З., Загорна Т. О. Конкурентоспроможність підприємства : [навч. посібник] [Текст]. – Київ : Центр на-вчальної літератури, 2006. – 384 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Галузева та регіональна економіка