ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Л. С. Мельничук Чорноморський державний університет імені Петра Могили,

Ключові слова:

маркетингові комунікації, споживачі, реклама, пропаганда, стиму-лювання продажу, персональний продаж, конкурентоспроможність

Анотація

У статті проведено аналіз поточних тенденцій розвитку ринку маркетингових комунікацій в Україні. Розглянуто складові комунікативної політики підприємств. Ви-значено особливості засобів впливу маркетингової комунікації. Проаналізовано переваги та недоліки інструментів маркетингової політики комунікацій. Обґрунтовано необ-хідність використання в сучасних умовах інтегрованої системи маркетингових кому-нікацій для підвищення ефективності комунікативної політики.

Біографія автора

Л. С. Мельничук, Чорноморський державний університет імені Петра Могили

канд. екон. наук, ст. викладач кафедри економіки підприємства та землеустрою

Посилання

Гут О. Є. Підприємство як суб’єкт ринку маркетингових комунікаційних послуг : автореф. дис. на здобуття наук, ступеня канд. екон. наук / О. Є. Гут. – Дніпропетровськ, 2006. – 21 с.

Самагина О. А. Маркетинговые коммуникации : [практикум по дисциплине «Маркетинг» (для слушателей программы подготовки управленческих кадров для организаций народного хозяйства РФ)] / О. А. Самагина. – Воронеж : Изд-во ВГУ, 2003. – 30 с.

Войчак А. В. Маркетинговый менеджмент / А. В. Войчак – К. : Вид-во КНЕУ, 1998. – 624 с.

Романов А. А. Маркетинговые коммуникации. Серия : Прицельный маркетинг / А. А. Романов. – М. : Эксмо, 2006. – 432 с.

Євдокимов Ф. І. Азбука маркетингу : [навч. посібник] / Ф. І. Євдокимов, В. М. Гавва. – [3-є вид. переробл. і доповн.]. – Д. : Стакер, 1998. – 432 с.

Майовець Є. Маркетингові комунікації : [текст лекцій] / Є. Майовець, О. Кузик. – 2013. – 228 с.

Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління ринковою діяльністю підприємства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : 08.06.01 / Т. О. Примак ; КНЕУ. – К., 2004. – 34 с.

Гребень И. Тренды социальных медиа 2015 [Электронный ресурс] / И. Гребень. – Режим доступа : http://www. maгketing-ua.com/topics.php?topicId=24.

Лазебник М. Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины. Экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции [Электронный ресурс] / М. Лазебник. – Режим доступа : http://mami.com.ua/news/market-news/9287.

Состояние и тенденции рекламного рынка Украины [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.adme.ua/ reklamnyjrynok/sostoyanie-i-tendencn-reklamnogo- rynka-ukrainy-v-2008-2012gg-cortex-17297/.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Галузева та регіональна економіка